Jak stworzyć dobry e-sklep?

Dodane: 30-08-2016 11:42
Jak stworzyć dobry e-sklep? Aplikacje do handlu w sieci jest bardzo rozchwytywane. Agencje takie jak: Sklepy internetowe Katowice oferują wdrażanie i zarządzanie sklepami internetowymi. Dlaczego inwestycja w e-sklep jest dobra?

Tworzenie stron www

Tworzeniem stron www zajmują się informatycy i webmasterzy oraz specjaliści z różnych dziedzin wiedzy w zależności od tego, jaka tematyka podejmowana jest przez konkretną stronę internetową. Najpierw zajmują się oni projektem strony www, a następnie wykonaniem jest szaty graficznej, a dopiero na końcu na takiej stronie umieszczane są konkretne treści.

Projekt strony www może zostać wykonany zarówno przez specjalną firmę zajmującą się wykonywaniem tego typu zleceń, jak i przez osobę prywatną, która chce zostać administratorem takiej strony. Natomiast jej szata graficzna opracowywana jest już przez specjalistów, którzy dobrze wiedzą, w jaki sposób sprawić, żeby jakaś strona internetowa szybko się otwierała na wszelkiego rodzaju sprzętach.


Dobre miejsce w wyszukiwarce internetowej

Dobre miejsce w wyszukiwarce internetowej stanowi gwarancję tego, że internauci wejdą na nowo przygotowaną stronę internetową. Jednak, żeby taka strona posiadała dobry ranking musi zostać należycie przygotowana pod każdym względem, posiadać chwytliwe słowa kluczowe i ciekawą grafikę. Administratorzy stron www, którzy zauważają, że ich strony nie cieszą się wielkim zainteresowaniem, czasami decydują się na skorzystanie z usługi pozycjonowania stron www.

Wykonanie takiej usługi polega na przejrzeniu strony internetowej i jej uzupełnieniu pod względem słów kluczowych i używanych na niej fraz. Poza tym sprawdzone zostanie, jakiego typu linki prowadzą do stron internetowych, ponieważ może się okazać, że przyczyną utraty przez jakąś stronę popularności mogą być wadliwe linki.


Geneza E-commerce

Za pomocą systemów elektronicznej wymiany danych (ang. Electronic Data Interchange ? EDI) przedsiębiorstwa już na początku lat 80. drogą elektroniczną wymieniały się informacjami. System ten wykorzystywał synchroniczne połączenia pomiędzy dwoma serwerami i jednocześnie umożliwiał przekazywanie wszelkiego rodzaju informacji, jak np. terminów dostaw, zamówień kupna, czy też potwierdzeń płatności. EDI oferował przedsiębiorstwom wydajniejszy sposób przesyłania informacji niż tradycyjna poczta czy fax, lecz działał w sieci firmowej, co ograniczało jego zdolność do obsługi wielu użytkowników.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny